PracaGrupypl.praca.dyskusjePTK Centertel › Re: PTK Centertel
  • From: "Carlos" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PTK Centertel
    Date: Wed, 28 May 2003 16:36:47 +0200

    > Czeka mnie rozmowa w Warszawie w PTK Centertel.
    > Stanowisko: Inżynier Zarządzania Siecią
    > Ktoś może się podzielić doświadczeniami?

    bylem w styczniu. wynik negatywny. a wnioski: (mam nadzieje ze obiektywne)
    pani Anna P., niezbyt kompetentna, zabijajca pytaniami sformulowanymi w
    sposob zrozumialy tylko dla niej (czasami nie wiedzialem o co mnie pyta),
    wez ze soba wszystkie papiery, swiadectwa, certyfikaty (ja bylem na rozmowie
    "rozpoznajacej", nie powiedziala mi, ze mam je ze soba przywiezc - moj blad,
    ze sam o tym nie pomyslalem), sprawdza angielski w mowie, jak umiesz
    opowiedziec o ostatnio ogladanym filmie, lub wakacjach, to bedzie dobrze, no
    i tlumaczenie tekstu z angielskiego na polski pisemnie, co dla mnie bylo
    koszmarem, bo o ile nie mialem problemu z tlumaczeniem, o tyle nie umiem
    szybko i wyraznie pisac dlugopisem, zdazylem tylko polowe. Powodzenia :)

    Carlos