PracaGrupypl.praca.szukanaPROGRAMY NA ZAMOWIENIE › Re: PROGRAMY NA ZAMOWIENIE
    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: PROGRAMY NA ZAMOWIENIE
    Date: Tue, 09 Oct 2007 14:09:56 +0200

    alf napisał(a):
    > witam,
    >
    > Tobie "sowiecki agencie" sie nie nudzi zatruwanie ludzia życia ?cos mi sie
    > zdaje ze lubisz pisac ludzia jakies pierdolki bo jestes z konkurencji !
    > Jezeli ktos sobie tak napisał jak napisał to jego sprawa...wyluzuj

    przeciez to co napisal jezlei ma na mysli instalator to jest po porstu
    zenada. Smieszy mnie nazywanie technologia jakiegos programu. A ze mamy
    do czynienia z grupa dyskusyjna skomentowalem wiec te ogloszenie do
    czego mam prawo.

    (jak ktos ma watpliwosci niech wpisze w google innosetup)

    Wystarczylo napisac ze tworzy instalki do projektow, pisze
    oporgramowanie dla bazy firebird w srodowisku delphi. Popdobnie smiesza
    mnie ofery typu 'student informatyki z 5 roku lub po studiach' a jak nie
    bedzei po studiach to co nie umie wykonac projektu, a jak bedzie po
    studiach to co to umie? Na pewnym pomorskim uniwersyttecie dziala grpa
    informatykow ktora pisze programy na zamowienie dla zaliczajacych i masa
    osob z tego korzysta (pewnie jestto na kazdej uczelni), zreszta na
    uczelniach nie ucza pisania komercyjnych bazodanowych aplikacji.

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s