PracaGrupypl.praca.szukana › PROGRAMY NA ZAMOWIENIE

  • 1. Data: 2007-10-08 17:50:12
    Temat: PROGRAMY NA ZAMOWIENIE
    Od: gb <g...@g...pl>

    DEDYKOWANE OPROGRAMOWANIE NA ZAMÓWIENIE:

    Fakturowanie, Raporty, Serwery Raportów, Mailing.
    Program do prowadzenia gabinetu (dentystycznego, lekarskiego (medycyna
    pracy) i tym podobne).
    Dedykowane mechanizmy obsługi drukowania na kopertach (np. z dodatkowym
    logo i oczywiście adresem odbiorcy i nadawcy)
    Drukowanie książeczek z przelewami.
    I wiele innych.

    Preferowana technologia Delphi firebird inosetup odpowiedni system
    raportowania.

    --
    Z poważaniem GB
    http:\\gb.webhosting.pl

  • 2. Data: 2007-10-09 08:28:48
    Temat: Re: PROGRAMY NA ZAMOWIENIE
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Preferowana technologia Delphi firebird inosetup odpowiedni system
    > raportowania.

    co to za technologia inosetup, zarty Pan sobie robi, to program do
    twoerzenia instalek.

    P.
    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 3. Data: 2007-10-09 09:30:55
    Od: "alf" <a...@v...pl>

    witam,

    Tobie "sowiecki agencie" sie nie nudzi zatruwanie ludzia życia ?cos mi sie
    zdaje ze lubisz pisac ludzia jakies pierdolki bo jestes z konkurencji !
    Jezeli ktos sobie tak napisał jak napisał to jego sprawa...wyluzuj

    pozdrawiam

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fefe3v$k95$3@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2007-10-09 12:09:56
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    alf napisał(a):
> [...]
    > zdaje ze lubisz pisac ludzia jakies pierdolki bo jestes z konkurencji !
    > Jezeli ktos sobie tak napisał jak napisał to jego sprawa...wyluzuj

    przeciez to co napisal jezlei ma na mysli instalator to jest po porstu
    zenada. Smieszy mnie nazywanie technologia jakiegos programu. A ze mamy
    do czynienia z grupa dyskusyjna skomentowalem wiec te ogloszenie do
    czego mam prawo.

    (jak ktos ma watpliwosci niech wpisze w google innosetup)

    Wystarczylo napisac ze tworzy instalki do projektow, pisze
    oporgramowanie dla bazy firebird w srodowisku delphi. Popdobnie smiesza
    mnie ofery typu 'student informatyki z 5 roku lub po studiach' a jak nie
    bedzei po studiach to co nie umie wykonac projektu, a jak bedzie po
    studiach to co to umie? Na pewnym pomorskim uniwersyttecie dziala grpa
    informatykow ktora pisze programy na zamowienie dla zaliczajacych i masa
    osob z tego korzysta (pewnie jestto na kazdej uczelni), zreszta na
    uczelniach nie ucza pisania komercyjnych bazodanowych aplikacji.

    P.

  • 5. Data: 2007-10-11 17:47:59
    Od: gb <g...@g...pl>

    hehe dzieki za uwage