PracaGrupypl.praca.szukanaPROGRAMY NA ZAMOWIENIE › Re: PROGRAMY NA ZAMOWIENIE
  • Data: 2007-10-09 09:30:55
    Temat: Re: PROGRAMY NA ZAMOWIENIE
    Od: "alf" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    Tobie "sowiecki agencie" sie nie nudzi zatruwanie ludzia życia ?cos mi sie
    zdaje ze lubisz pisac ludzia jakies pierdolki bo jestes z konkurencji !
    Jezeli ktos sobie tak napisał jak napisał to jego sprawa...wyluzuj

    pozdrawiam

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fefe3v$k95$3@inews.gazeta.pl...