PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferta pracy za granicąRe: Oferta pracy za granicą
    From: "Greg" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Oferta pracy za granicą
    Date: Thu, 14 Apr 2005 18:16:53 +0200

    > A jakie Wy macie doświadczenia z rekrutacjami za grnicą? Refundują koszty
    > dojazdu?
    > Pozdrawiam,
    >
    > Michał

    mi nikt nie refundował. pierwsza rozmowa była przez telefon, tyle że
    rozmówczyni umiała niemiecki. druga w warszawie bo tam mają filie. trzecia
    rozmowa była krótka. słyszałem ze niektóre firmy opłacają pierwszy miesiąc
    pobytu itp. mi też takie cos powiedzieli że na początku dostaje się 300 ojro
    na mieszkanie. jak sie okazało po przyjeździe to ich "na początku" było po
    miesiacu wraz z pierwszym wynagrodzeniem.
    zadupie mentalne w tej słowacji a nie UE.

    --
    greg