PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferta pracy za granicąRe: Oferta pracy za granicą
  • Data: 2005-04-15 15:39:55
    Temat: Re: Oferta pracy za granicą
    Od: "radek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mi tez nikt nie refundowal kosztow podrozy na Slowacje. Zainwestowalem i sie
    udalo. Moja firma ma oddzialy w Polsce i z tego co wiem po pierwsze jest
    mozliwosc rozmowy przez telefon a nastepnie spotkania w jednym z oddzialow w
    Polsce. Ja wolalem zainwestowac i odbyc osobiste spotkanie z moim przyszlym
    (teraz juz obecny managerem i dzialem HR). Wiem, ze to wydatek, ale trzeba
    ryzykowac inaczej nic sie nie osiagnie. To w Twoim interesie, wiec dlaczego
    firma mialaby refundowac koszty?? Mozna zawsze poprosic o rozmowe
    telefoniczna albo o spotkanie w polskim oddziale. Czasem jednak nie ma takich
    szans i trzeba podjac to ryzyko. Naprawde sie oplaca!!!! Po zatrudnieniu kazda
    wieksza firma refunduje albo koszty mieszkania (w zaleznosci od firmy miesiac
    lub caly czas) oraz pomaga szukac mieszkania ewentulanie wyplaca tzw. pakiet
    relokacyjny. Jesli interesuja Cie jakies szczegolowe informacje prosze pisz
    postaram sie jak najszybciej odpowiedziec:)
    radek