PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferta pracy za granicąRe: Oferta pracy za granicą
  • Data: 2005-04-14 16:26:29
    Temat: Re: Oferta pracy za granicą
    Od: "Michał" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Greg <g...@g...pl> napisał(a):

    > mi nikt nie refundował. pierwsza rozmowa była przez telefon, tyle że
    > rozmówczyni umiała niemiecki. druga w warszawie bo tam mają filie. trzecia
    > rozmowa była krótka. słyszałem ze niektóre firmy opłacają pierwszy miesiąc
    > pobytu itp. mi też takie cos powiedzieli że na początku dostaje się 300
    ojro
    > na mieszkanie. jak sie okazało po przyjeździe to ich "na początku" było po
    > miesiacu wraz z pierwszym wynagrodzeniem.
    > zadupie mentalne w tej słowacji a nie UE.

    Widzisz, na Twoim miejscu, nie zastanawiałbym się i zainwestował w tę
    podróż. Mój problem polega na tym, ze to pierwszy etap rozmów, a firma nie
    wspomaga się Polskim oddziałem. Jakie jest prawdopodobieństwo otrzymania
    zatrudnienia, przed pierwszym etapem rekrutacji? Moim zdaniem w wysokości
    nieuzasadniającej poniesienia kosztów podróży.

    Michał