PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdwołanie z urlopu › Re: Odwołanie z urlopu
  • Data: 2006-02-15 20:00:07
    Temat: Re: Odwołanie z urlopu
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dsvsbu$3oa$1@atlantis.news.tpi.pl TaDeK
    <T...@p...onet.pl> pisze:

    > A po co odmawiac ? - nie odbieraj podczas urlopu listow poleconych, nie
    > odbieraj telefonow z nieznanych numerow i z pracy, a stacjonarnego nigdy
    > osobiscie. Jezeli zona, siostra, brat, matka, ojciec etc... odbierze
    > telefon od ciebie z pracy niech mowi ze wyjechales do .......... i
    > bedziesz za ...(i tu podaje termin konca urlopu).
    (cut)
    Po co takie dziwne kombinacje? Należy:
    - nie podawać gdzie się jest na urlopie
    - nie podawać w pracy prywatnych numerów telefonów (jak się popełniło bład i
    podało - zarządać usunięcia tych danych, albo zmienić numer i zastrzec)
    - domowników poinformować, aby nie udzielali _jakichkolwiek_ informacji o
    Tobie.
    - postawić elektroniczną sekretarkę i odbierać tylko chciane połączenia.
    I wystarczy.

    W moim przypadku jest taki mały niuans - czasem trafia się możliwość
    dodatkowego zarobku. Jest niekiedy na tyle atrakcyjny, że byłbym gotów
    przerwać urlop, ale - muszę o tym wiedzieć i znać szczegóły. Dlatego w pracy
    mają maila do mnie - odbiorę, to zadecyduję czy przerwać urlop, nie zechcę
    to nie. Do niczego mnie to nie zobowiązuje i niczym nie grozi.

    Jotte