PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić
    uwagę ?
    Date: Tue, 29 Sep 2009 22:47:37 +0200

    Marek M. wrote:

    > Jutro mam podpisać odpowiedzialnośc materialną za sprzęt komputerowy
    > w firmie, w której jestem administratorem sieci. Jest we wszystkich
    > biurach 30 komputerów, 20 drukarek, do tego dochodzi "moja"
    > serwerownia.

    zerknij na te artykuly:

    http://msp.money.pl/wiadomosci/kadry/artykul/odpowie
    dzialnosc%3Bmaterialna%3Bna%3Bzasadach%3Bogolnych,17
    0,0,137386.html
    http://www.prawo-pracy.pl/odpowidzialnosc_materialna
    _za_powierzone_mienie-a-60.html

    jesli w papierach te graty maja byc na czyims stanie, a Ty jestes osoba
    zajmujaca sie komputerami w firmie to byc moze dlatego najprosciej
    przypisac je do Ciebie, mozesz oczywiscie marudzic ze to bez sensu zebys
    mial na stanie cos czego byc moze nigdy nawet nie zobaczysz, ale wydaje
    mi sie ze w takich wypadkach to i tak w praktyce Twoja odpowiedzialnosc jest
    zadna

    > Wszystko warte około 90 tysięcy złotych. Ma to być na
    > moim stanie.

    poprawcie mnie jesli sie myle, ale wazna jest chyba aktualna wartosc ksiegowa
    wynikajaca z amortyzacji, wiec jesli liczysz wg tego ile te graty kosztowaly
    to moze sie okazac ze ich wartosc jest kilka razy mniejsza

    > Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu protokołu ?

    nie podpisuj weksji, poza tym to przeczytaj co jest w tym protokole :)
    no i wez pod uwage swoje ogolne zaufanie do firmy