PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro idę na rozmow › Re: Odp: jutro idę na rozmow
    From: "Lisek" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Date: Fri, 28 Feb 2003 21:31:12 +0100

    Nina M. Miller wrote:
    > przepraszam, ale nie zyjemy w sredniowieczu, istnieje antykoncepcja.
    > ciaze mozna zaplanowac. wpadlas? to twoj problem.

    Żadna antykoncepcja nie jest w 100% skuteczna.

    > chcesz miec dziecko, nawet jak cie nie stac? tez twoj problem.

    To brzmi prawie jak wstęp do propozycji aborcji.

    > nie robmy z tego jakiejs misji narodowej i "ze wszystkie dzieci nasze
    > sa".
    >
    > bez przesady.

    Ja w powyższych postach żadnej przesady nie widzę.
    Spróbuj się postawić w naszej sytuacji (to ja jestem ojcem). Czym
    przejmowałabyś się bardziej, dobrem pracodawcy, czy dobrem własnego
    dziecka ? Tym bardziej że w Twoim zawodzie chyba niełatwo o pracę.
    PS. Bardzo ładny layout strony, ale jakby nie dokończony.
    --
    Mine corma turien ilye te, mine corma tuvien te,
    Mine corma tultien ilye te ar morniesse mandien te,