PracaGrupypl.praca.dyskusjeczynne wszystkie kasy w markecie › Re: Odp: czynne wszystkie kasy w markecie
    From: "Lukasz" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: czynne wszystkie kasy w markecie
    Date: Mon, 9 Jan 2006 15:36:04 +0100

    Niektorzy musza zalatwic w placowce cos
    > waznego w godzinach swojej pracy - stad zdenerwowanie na kolejki przy
    > jednym czy dwóch czynnych stanowiskach - gdy pozostale nie są obsadzone!!!

    Miałem na myśli to, że podczas projektowania wnętrza planuje się zawsze
    wolne okienka/kasy, które z założenia są nieobsadzone. Tak na wszelki
    wypadek. Akurat w przypadku kolejek w TYM banku to jest efekt chciwości
    zarządu, że się długo czeka i nie obsadzą tych okienek, ale w przypadku
    hipermaretów kasy są tak obsadzane, żeby przy kasie stała zawsze rozsądna
    liczba klientów. I zauważ, że ta ilość jest mniej-więcej stała, niezależnie
    od tego, ile osób jest w sklepie.

    Problem też w tym, że wolne okienka i wolne kasy dzialają na klientów jak
    czerwona płachta na byka. Zwłaszcza, jak trzeba czekać. Klienci zamiast
    pisać skargi, wyżywają się na bogu ducha winnych pracownicach przy
    okienkach.