PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć??Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-13 10:33:37
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    g...@g...com wrote:

    > nigdy nie myślałem aby zajmować się grafiką, programowaniem itp.
    > razem. Co do podpunktu b to jest trochę racji, nie ma informatyka
    > tylko jest to rozdzielone na dziedziny graficy, programiści itd. Czyli

    Hmm... Mam wrażenie, że do kategorii informatyk wrzucasz wszystkich,
    którzy pracują na komputerach. Bo pojęcia nie mam, co grafik pracujący w
    Photoshopie i Maksie ma wspólnego z informatyką. Równie dobrze można
    uznać za informatyka pisarza pracującego w Wordzie i księgową dłubiącą w
    Excelu. Bardziej skoncentruj się na tym, co byś chciał robić - a nie za
    pomocą jakich narzędzi.

    pozdrawiam,
    Arkadesh