PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć??Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-13 18:09:00
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: Bartsmz <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zdajesz sobie sprawe jak niewielki procent informatyków zajmuje
    > sie "pudelkowym" oprogramowaniem? A skoro nie potrafisz pisac
    > przenosnie, to moze powienienes sie zastanowic nad zmiana zawodu...

    Czy z toba jest cos nie tak ?. Czy ty na grupach zawsze sie tak wyzywasz ?.
    W zyciu codziennym nie spelniasz sie?. Czy " na zywo" tez tak rozmawiasz z
    ludzmi ?. Co po kilku zdaniach wywnioskowales z mego doswwiadczenia. Czy
    innym ludziom w realu tez tak mowisz - nie zastanawiajac sie jak dany
    czlowiek na to zareaguje ?. Nieladie....oj nieladnie. Teraz masz trzy
    mozliwosci:
    Nie odezwac sie wcale
    skwitowac moja wypowiedz jeszcze jednym niemilym stwierdzeniem
    zastanowic sie nad tym, co napisales
    Ps.
    Czy lakiernikowi, ktory nie "robi" blacharki tez powiesz, zeby zmienil
    zawod ? he ?
    Nie wmowisz mi, ze wszyscy musza nauczyc pisac sie pod wieloma platformami.