PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć??Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-14 08:27:39
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > No ja na przykład zaglądam co jakiś czas na www.gazeta.pl, ale żeby to
    > miało coś wspólnego z informatyką to nie powiem.
    To ja zaglądam na www.wp.pl , www.dobreprogramy.pl , www.chip.pl i to
    też nie ma związku z informatyką, na dobreprogramy są nowości jak nowe
    luki w viście czy wyszła nowa wersja ubuntu a nawet różne artykuły o
    nielegalności mp3 itp. a na chip jest coś o sprzęcie, kiedy co jak
    wychodzi (ostatnio czytałem o nowych procesorach Core 2 Duo) i
    zaglądam tam ale chodziło mi o inne strony... Np. takie dla typowych
    informatyków, gdzie zwykli userzy albo nie lubią zaglądać albo nie
    mogą albo o niej nie wiedzą bo np. nie można ją znaleźć przez google
    (choć to mało prawdopodobne)... nie wiem, może portal o nowych
    rozwiązaniach w programowaniu itp.