PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zacząć??Re: Od czego zacząć??
  • Data: 2007-03-13 07:03:40
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli chcesz być informatykiem bo słyszałeś ze tu się dobrze zarabia, a
    > nie lubisz tak naprawdę tego, to miłego marnowania życia, mało
    > produktywnej pracy i żałowania na końcu ze nie poszyłeś wypasac owiec
    > jak miałeś jeszcze wybór ;-)
    Wcale mnie nie obchodzi czy będę zarabiał 1tyś czy 10tyś. odkąd
    kupiłem sobie pierwszego kompa to można powiedzieć że stał się moją
    małą obsesją.. nie da się, według mnie, nie lubić tego czym jest
    informatyka... To tak jak bym nie lubił słodyczy, jedni lubią bardziej
    drudzy mniej...

    > A czemu chcesz być informatykiem?
    > I co dla Ciebie oznacza słowo "informatyk"?
    >
    > Bo jak ktoś mi mówi ze jest informatykiem to..
    > a) uważa mnie za debila który by i tak nie zrozumiał co on tak naprawdę
    > robi
    > b) sam nie wie co robi :-)
    Słowo informatyk jest jak już mówiono tutaj wieloznaczne i nie da się
    być dobrym we wszystkim, bo wtedy jest się do dupy we wszystkim. Sam
    nigdy nie myślałem aby zajmować się grafiką, programowaniem itp.
    razem. Co do podpunktu b to jest trochę racji, nie ma informatyka
    tylko jest to rozdzielone na dziedziny graficy, programiści itd. Czyli
    ten co chce być informatykiem musiał by to wszystko robić (i umieć to
    robić) co jest bez mniejszego sensu. To słowo informatyka jest tak
    naprawdę tylko słowem za którym kryją się różne dziedziny...
    > Masz jakieś zainteresowania w tym kierunku?
    > Elektronika? Logika? Matematyka?
    > Co Cię kreci w obcowaniu z kompami?
    Najpierw myślałem że to co efektywne, czyli jakieś super elementy
    graficzne, coś czego jeszcze nikt nie wymyślił, ale im się bardziej
    zastanawiam ty m bardziej jestem przekonany za programowaniem... myśle
    że to jest to co mnie kręci lecz tu już nie będzie super graficznie
    program :D Bo np. do programu, aby go stworzyć są potrzebni graficy
    aby stworzyli szatę graficzną i programiści aby go napisali i aby
    działał...