PracaGrupypl.praca.dyskusjeObiecanki cacanki... › Re: Obiecanki cacanki...
  • Data: 2009-06-24 06:01:23
    Temat: Re: Obiecanki cacanki...
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1ktbaxv9y3n11$....@o...org.pl...

    > Skup się - nie ma umowy na piśmie.

    Pracodawca mi ją obiecał. Umowa / zlecenie była w maju ==> co prawda nie mam na
    to papierka.
    Od 1 czerwca, miałem otrzymać umowę. Tymczasem 5go czerwca mi podziękował - bez
    jakiegokolwiek papierka. Umowy ani forsy nie otrzymałem.

    > On twierdzi, że umowa była o pracę. I co teraz pracodawca, który zaniedbał
    > obowiązku sporządzenia umowy na piśmie?

    On - tzn kto? - bo się już pogubiłem... ;)
    Pracodawca nie dał mi umowy - więc w oczach PiP zatrudniał mnie "na czarno".

    Ja mam w głębokim poważaniu umowy i papiery. Chcę jakąś drogą ODZYSKAĆ SIANO.
    Zastraszenie go PiP'em może w tym dopomoże, choć (jak wynika z korespondencji)
    niewiele sobie z tego robi.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl