eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeObciążenie pracownika kosztamiRe: Obciążenie pracownika kosztami
  • Data: 2007-12-20 19:04:48
    Temat: Re: Obciążenie pracownika kosztami
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:op.t3jc1ypqcpx6qk@magazyn2.oknoplus.com.pl marcolphus
    <n...@z...mojego.maila> pisze:

    > Jest taka sytuacja - w wyniku niedopatrzenia pracownika firma poniosła
    > spore koszty. Na jakiej podstawie może obciążyć pracownika tymi
    > kosztami?
    Na podstawie kodeksu pracy.
    Należy jednak posiadać dowody winy pracownika.

    > Czy w całości (koszty przekraczają jego miesięczną pensję),
    > czy na raty?
    Odszkodowanie nie musi być potrącane z wynagrodzenia.

    > Pracownik nie podpisywał odpowiedzialności materialnej.
    I słusznie, sam też bym nie podpisał.
    Ale to i tak nie zwalnia pracownika od ustawowej odpowiedzialności za
    wyrządzenie szkody, jeśli pracodawca zdoła udowodnić jego winę oraz wysokość
    strat.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1