eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeObciążenie pracownika kosztamiRe: Obciążenie pracownika kosztami
  • Data: 2007-12-19 07:54:54
    Temat: Re: Obciążenie pracownika kosztami
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 18-12-2007 o 16:05:26 Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > marcolphus napisał(a):
    >> Jest taka sytuacja - w wyniku niedopatrzenia pracownika firma poniosła
    >> spore koszty. Na jakiej podstawie może obciążyć pracownika tymi
    >> kosztami? Czy w całości (koszty przekraczają jego miesięczną pensję),
    >> czy na raty? Pracownik nie podpisywał odpowiedzialności materialnej.
    >
    >
    > Kodeks pracy, art. 114 i kolejne. W skrócie: pracownik odpowiada do
    > trzykrotności swojego wynagrodzenia, chyba że pracownik wyrządził szkodę
    > umyślnie, wtedy tego ograniczenia nie ma.

    Ale czy pracodawca może obciąć całą miesięczną pensję na poczet tych
    kosztów?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1