PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł bruttoRe: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 06:50:51
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g8dk7l$fed$3@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie można nie podpadać pod KP. Oczywiście można nie pracować, tudzież
    > wykonywać coś, co ze stosunkiem pracy ma niewiele wspólnego niemniej
    > jednak jak ktoś chce "normalnie" pracować, to pod KP podpada, choćby nie
    > chciał.
    Na tym właśnie polega wybór - _jeśli_ _ktoś_ _chce_ wejść w stosunek pracy.
    Nie podoba się - nie wchodzi.

    > I to jest takie "uszczęśliwianie" na siłę, które nie każdemu może się
    > podobać. Traktuje się człowieka jak krowę, która sama nie może podjąć
    > decyzji co do warunków swojej pracy.
    Jak napisałem wyżej - może, więc o "uszczęśliwianiu na siłę" nie ma
    oczywiście mowy.
    A nie czujesz się uszczęśliwiony przymusowo jak krowa gdy ci każą np.
    zapinać pas bezbieczeństwa w aucie?
    W końcu twoja sprawa: wyrżniesz w kierownicę czy nie.

    --
    Jotte