PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis Pracodawcy.Info › Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    From: r...@p...info
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Date: Sun, 15 Jun 2008 21:45:23 +0200

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:g2ur9p$fl2$1@news.onet.pl r...@p...info

    > A czekaj sobie do usioru.
    > W międzyczasie spójrz na tematykę grupy.

    > Co z tego, że stwierdza? Nie ma to żadnej mocy.

    > Prawnie wymusić? Ciekawa konstrukcja...

    > Guzik prawda. Zainwestuj w prawnika, niech ci potłumaczy pewne kwestie -
    > to naprawdę dobra rada.

    > Nie zrozumiałeś pytania. Skasowanie rekordu przez administratora bazy
    > danych jest zawsze możliwe, co oczywiste.
    > Ja pytałem _kto_ będzie o tym decydował i na _jakiej_ podstawie.

    > Poważnie???

> [...]
    Puste słowa!!!

    Mam nadzieje że się mylisz a serwis się rozwinie!!!

    Co do możliwości logowania danych na serwerze to z tym jednym sie z Tobą
    zgodzę to nie jest grupa na tą dyskusję. Ale jak coś komuś zarzucasz to
    proszę Cie nie mówi jak polityk tylko konkretnie. Bo w tym momencie się
    TY ośmieszasz. A ja w na 100% gwarantuję że nie możliwości dojścia do
    tego który użytkownik co w serwisie napisał. Chyba że dany użytkownik
    się pod tym podpisze!