PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer! › Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
  • Data: 2007-05-10 19:35:31
    Temat: Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
    Od: "Paweł Sz." <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> napisał w wiadomości
    news:f1t94g$7kj$1@news.onet.pl...
    > Znacie film "Płonąca pułapka" o strażaku, w którym rolę komendanta gra
    John
    > Taravolta, a główną rolę Jacquin Phoenix?
    > http://www.imdb.com/gallery/ss/0349710/lc161-24a.jpg
    .html?seq=8
    > Wmówili nowemu, że co tydzień przychodzi ksiądz i spowiada strażaków.
    Ksiądz
    > wypytywał o różne rzeczy, a gdy doszło do intymnych pytań zasłona opadła,
    > za nią stała cała brygada. Łącznie z komendantem.
    >
    > W naszej firmie od 1 czerwca jest przyjmowany nowy człowiek do pracy.
    > Stanowiko: programista. Nasz firma jest mała i panuje w niej dobra
    > atmosfera. Chcielibyśmy nowemu pracownikowi wyciąć jakiś zaj... numer.
    > Wiadomo, że tacy są bardzo podatni na minipulację: grzeczni i
    "plastyczni".

    > No więc chodzi mi o coś takiego. Do zabawy wszyscy są chętni i gotowi.
    Cała
    > firma w tym kilka dziwczyn. Istnieje też możliwość zaangażowania zarządu
    do
    > zabawy. Do szczescia brakuje tylko DOBREGO POMYSŁU. Podsuńcie proszę jakiś
    > odlotowy pomysł na numer!. Obiecuję, że opiszę, jak poszło.

    Proponuję - bieg na 5km z plecakiem, kałaszem i w masce p.gazowej, na
    wejściu 100 pompek,
    "pasowanie", mycie latryny szczoteczką do zębów. Śmiechu będziecie mieli, że
    ho ho...
    Aaaa, koniecznie trzeba to sfilmować "komórką" i wrzucić gdzieś na www.
    Prokurator będzie
    miał ułatwioną pracę.

    Zanim zrobicie coś głupiego, to się zastanówcie, czy osobie przychodzącej po
    raz pierwszy
    do pracy, w nowej firmie, wśród obcych ludzi będzie do śmiechu... Jakieś dwa
    miesiące temu
    przyjąłem do mojego zespołu kilku nowych inżynierów, przez myśl mi nawet nie
    przeszło robić
    im jakiekolwiek kawały, no ale ja nie jestem taki "jajcarz" ja Ty :-PPP

    --
    Paweł