PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo coz stare aale jednak :) › Re: No coz stare aale jednak :)
    From: "ymroz" <y...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: No coz stare aale jednak :)
    Date: Thu, 20 May 2004 09:29:40 +0200

    Użytkownik "Robert" <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:c8hlku$mrf$1@news.onet.pl...

    > To chyba nie do konca tak.
    > Czy jako pracodawca mialabys ochote szkolic tabuny ludzi za darmo?
    > W koncu nie masz obowiazku po szkoleniu zatrudnic sie u tego pracodawcy.
    > Mysle, ze to jest zabezpieczenie przed nieuczciwymi ludzmi.

    Po pierwsze nie wyobrażam sobie pracy w sprzedaży bez uprzedniego
    przeszkolenia mnie w zakresie produktów i usług oferowanych przez daną
    firmę. I to w interesie pracodawcy leży właściwe przeszkolenie swoich
    pracowników. Dlatego też uważam że jakiekolwiek szkolenia wstępne, bez
    których rozpoczęcie pracy na danym stanowisku jest niemożliwe nie powinny
    być opłacane przez pracownika. Inną sprawą są tzw zobowiązania szkoleniowe,
    chociaż tutaj tez optował bym za mniejszym reżimem.

    pozdrawiam

    ymroz

    ---