PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusjiRe: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2003-01-07 12:19:44
    Temat: Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...
    > "Kaktus" <p...@k...chip.pl> writes:

    > oczywiscie, jesli firma jest mala, zatrudnia kilka-kilkanascie osob, o
    > takim czyms nie ma w ogole mowy i ja bym sie nie spodziewala, ze ktos
    > oddzwoni, jak mnie nie chca.

    Niekoniecznie.
    Jak mała firma to mają mało zgłoszeń.
    Kiedyś starałem się o pracę w niewielkiej firmie (5 osób) i było mi
    niezmiernie miło jak do mnie zadzwonili i powiedzieli, że nie moga mnie
    przyjąć i do tego podając prawdziwe powody odmowy zamiast standardowej
    formułki "nie mamy pracy odpowiadającej pana kwalifikacjom". Oczywiście
    jeszcze mi milej by było, gdyby powiedzieli, że mnie zatrudnią, ale to inna
    historia :-)

    Jednakże, tak jak mówisz, lepiej się nie spodziewać, że ktoś zadzwoni - po
    co się nabawiać nerwicy na każdy dzwonek telefonu?

    Rafał