PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-08 19:18:56
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popieram kolege. Sprawa kodowania w zasadzie nie ma znaczenia.
    ma znaczenie. W każdym miejscu obowiązują jakieś zasady

    > Generalnie w podtekscie wszelkich krytyk widac jedno: uzywanie OE jako
    > newsreadera jest godne potepienia. Tak naprawde uzywanie Win jest tez
    > godne potepienia ;-)
    Wiele ludzi z działki IT nie lub MsSyfu. Ja też , nino że go często używam
    (np. teraz)
    czy jest godne potępienia? czystą analogię masz w polityce. jedni lubią
    białych, inni zielonych a jeszcze inni fioletowych.

    > Caly czas nie moge zrozumiec: jakie to w ogole ma znaczenie?
    żeby dobrze napisać/odczytać dokument. Chcesz, to ci wytłumaczę, ale juz
    może poza tym forum

    > Nie widze wiekszej zasadnosci wymuszania stosowania takiego czy innego
    > kodowania w imie "zasad".
    ja tam wolę czytac poprawnie zakodowane znaki niż niepoprawnie.

    > Owszem - dalem sie spacyfikowac i
    > "skonfigurowalem"
    > ostatnio mojego OE - ale tylko dlatego, ze nie mam czasu na przepychanki z
    > totalitarnymi autorytetami.
    a może dlatego że nie masz argumentów dostatecznie silnych? po prostu są
    pewne zasady. I należy ich przestrzegać. Poszzukaj w historii dlaczego tak
    jest

    > PiotrG

    gromax