PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje...Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-08 18:49:17
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moj gniot zwany czytnikiem news NIE MA ustawionego kodowania. Moj gniot
    > NIGDY nie bedzie mial ustawionego kodowania. A wiesz dlaczego ? Bo taka
    mam
    > ochote i lubie jak moj GNIOT nie ma ustawionego kodowania.
    > Zauwazyles pewnie, ze uzywajac GNIOTA do pisania na usenet stosuje ASCII
    7b
    > bo tak LUBIE. Zakochalem sie w ASCII i musisz to przyjac do wlasnej
    > wiadomosci, czy ci sie to podoba czy nie. Stosuje rowniez GNIOT OE w
    wersji
    > 5.0 poniewaz wersje wczesniejsze mi sie skasowaly i nie mam.
    Popieram kolege. Sprawa kodowania w zasadzie nie ma znaczenia.
    Generalnie w podtekscie wszelkich krytyk widac jedno: uzywanie OE jako
    newsreadera jest godne potepienia. Tak naprawde uzywanie Win jest tez
    godne potepienia ;-)
    Caly czas nie moge zrozumiec: jakie to w ogole ma znaczenie?

    > - przy praku konfiguracji naglowek jest krotszy o ok 20-30 znakow !!!
    To jest niezaprzeczalna zaleta - przy ilosci postow/maili latajacych w necie
    kazdy bajt jest na wage zlota.

    Nie widze wiekszej zasadnosci wymuszania stosowania takiego czy innego
    kodowania w imie "zasad". Owszem - dalem sie spacyfikowac i
    "skonfigurowalem"
    ostatnio mojego OE - ale tylko dlatego, ze nie mam czasu na przepychanki z
    totalitarnymi autorytetami.

    PiotrG