PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-08 19:46:01
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cck6ml$c3u$1@inews.gazeta.pl...
    > ma znaczenie. W każdym miejscu obowiązują jakieś zasady
    Jasne. Nawet jak bija w cel istnienia tego miejsca?

    > Wiele ludzi z działki IT nie lub MsSyfu. Ja też , nino że go często używam
    > (np. teraz)
    Nie zrozumiales ironii. Ja jestem Linuksowcem od wielu lat i nie darze
    sympatia
    malego-miekkiego. Na newsach bywam tez cos z 10 lat.
    Ale, czy sie to komus podoba, czy nie - internet przestal byc miejscem
    wykorzystywanym tylko przez informatykow. Rozumiem, ze do sytuacji
    sprzed wielu lat mozna miec nutke sentymentu - tez milo wspominam czasy,
    kiedy to wszyscy wiedzieli dlaczego w postach nie uzywa sie w ogole
    polskich znakow.
    Ale to troche tak, jak z przepisami ruchu drogowego: dawno temu byl
    przepis mowiacy, ze przed kazdym samochodem ma isc facet z
    czerwona choragiewka. Teraz tego przepisu nie ma ;-) i czy ktos na tym
    stracil?
    Chodzi mi o to ze utrzymywanie zasad za wszelka cene zawsze staje sie w
    koncu dzialaniem irracjonalnym, nie przynoszacym isotnych korzysci.

    > żeby dobrze napisać/odczytać dokument. Chcesz, to ci wytłumaczę, ale juz
    > może poza tym forum
    Gromax - ja to rozumiem
    Ale co to obchodzi bezrobotnego, ktory po znajomosci, korzystajac z
    zaprzyjaznionej kafejki internetowej, raz na jakis czas przglada p.p.o. zeby
    znalezc prace. Zapytaj go, czy to mu przeszkadza - pewnie Cie wysmieje.
    (bez urazy)

    > ja tam wolę czytac poprawnie zakodowane znaki niż niepoprawnie.
    Szukasz pracy? Pamietaj, ze mowimy o p.p.o.
    Ja tez wole dobre pliterki, ale nie dyskryminuje tresci posta tylko z tego
    powodu, ze sa jakies krzaczki. I sadze, ze wiekszosc ludzi, szukajacych
    potrzebnych informacji (tutaj: ofert pracy), bez zmruzenia okiem zaakceptuje
    sporadyczne krzaczki.

    > a może dlatego że nie masz argumentów dostatecznie silnych? po prostu są
    > pewne zasady. I należy ich przestrzegać. Poszzukaj w historii dlaczego tak
    > jest
    Daj spokoj. To tylko zimne wyrachowanie z mojej strony.
    Nie dorabiaj teorii do praktyki.
    To, ze przestawilem OE wcale nie oznacza, ze akceptuje kult "poprawnych
    znakow za wszelka cene".

    PiotrG