PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże mi ktoś poradzi ... › Re: Może mi ktoś poradzi ...
  • Data: 2007-06-03 17:05:22
    Temat: Re: Może mi ktoś poradzi ...
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uwazasz, ze pracodawca jest w stanie _obiektywnie_ ocenic zdolnosc
    > pracownika/kandydata do kierowania pojazdami?
    > Na cale szczesie to nie jakis, za przeproszeniem, Any User tworzy prawo.

    Niekoniecznie. Rola lekarza powinna kończyć się na wystawieniu jakiegoś
    rodzaju opinii o potencjalnym pracowniku. Ale nie zakazu pracy. Tylko
    opinii, na podstawie dopiero pracodawca mógłby indywidualnie podjąć
    decyzję o zatrudnieniu kandydata.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com