PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże mi ktoś poradzi ...Re: Może mi ktoś poradzi ...
  • Data: 2007-06-03 18:55:50
    Temat: Re: Może mi ktoś poradzi ...
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-06-03 19:05 [Any User] napisał(a):

    > Niekoniecznie. Rola lekarza powinna kończyć się na wystawieniu jakiegoś
    > rodzaju opinii o potencjalnym pracowniku. Ale nie zakazu pracy. Tylko

    Lekarz nie zakazuje pracy. Lekarz nie daje zaświadczenia dopuszczającego
    do pracy. Jest więc dokładnie tak jak tego sobie życzysz. Żaden
    szanujący się pracodawca nie zatrudni kierowcy bez takiego
    zaświadczenia. Jest nadal dokładnie tak jak sobie życzysz. Masz jeszcze
    jakiś problem czy tak sobie tylko trollujesz?

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::