PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje 3 grosze o ofertach pracy w PolsceRe: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
  • Data: 2004-12-23 07:19:23
    Temat: Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
    Od: "fr" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS. Pojęcie rodaków na temat tego, czym jest "wolny rynek" jest nieco
    > wykrzywione. Wolny rynek to wcale nie "brak żadnych zasad", "silniejszy
    > może więcej", "nie masz pracy - jesteś nikim".

    I to jest cala prawda. Ale niestety malo kto to widzi (matrix jakis, czy
    co... :D)

    >Po to mamy państwo, by
    > organizowało nam, obywatelom ramy prawne naszej egzystencji. Państwo
    > Polskie wycofuje się ze swoich obowiązków nakładając coraz większe
    > obciążenia na nas.

    hmm... (tak na marginesie) tak sie zastanawiam, ile jeszcze rodacy dadza
    sie poslusznie lupic przez "nasz" ukochany rzad.

    >Stąd "wolny rynek" w wydaniu miejscowym -
    > skorumpowana dżungla. :-((

    niom - zgadza sie - przejrzyste i proste - i to pewnie dlatego ludzie
    szukaja innych, bardziej skomplikowanych (a mniej slusznych) rozwiazan.

    dF.