PracaGrupypl.praca.dyskusjeMój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować.... › Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    From: "Koziorozec" <k...@T...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    Date: Wed, 7 Sep 2005 02:05:45 +0200
    <dfad8f$jsv$1@news01.versatel.de> <dfak30$553$1@inews.gazeta.pl>
    <dfakgm$nnn$1@news01.versatel.de> <dfd3um$inf$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@4...com>
    <dffi7o$991$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <dfg4qk$93v$1@inews.gazeta.pl>
    <t...@4...com>
    <dfho33$2p0$1@inews.gazeta.pl> <dfi0le$48d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dfimuc$e1o$1@inews.gazeta.pl> <dfjh18$pv8$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl>
    napisał w wiadomości news:dfjh18$pv8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mowie o okreslonej grupie aktywnie gloszacej zaradnosc i wziecie sie do
    > roboty jako sposob na zycie.Jej najbardziej prominentni czlonkowie to
    Kira,
    > Vertret i Bremse. Kira i Bremse maja srednie wyksztalcenie, Vertret to, co
    > osiagnal, osiagnal ze srednim i dopiero niedawno, bedac okolo 40-stki,
    > uzupelnil sobie do wyzszego. Vertret mieszka w Sosnowcu, a Kira w Zielonej
    > Gorze. Tak wiec niech do Ciebie dotrze, ze porad nie udzielaja Ci tu
    > wielkomiejscy yuppie oblozeni od dziecinstwa zajeciami pozalekcyjnymi
    > fundowanymi przez rodzicow i totalnie nie wiedzacy, co to znaczy miec
    > srednie i mieszkac w malym miescie.

    No sorki, Immono, ale Ty uważasz, że Zielona Góra
    albo Sosnowiec są małymmi miastami?

    Wiesz, co to jest małe miasto?
    Małe miasto to miasto, które ma 10, 20 tysięcy mieszkańców,
    jak większość w mojej okolicy.
    Moje miasto ma w tej chwili 42 tys. (wcześniej było 52 tys.,
    ale sporo studentów nie wróciło "do domu" - społeczeństwo
    ponoć się starzeje).

    Jak więc porównywać taki Sosnowiec, z którego jest
    'rzut kamieniem' do Katowic, Bytomia, Chorzowa,
    Dąbrowy Górniczej - który leży w takim zagęszczeniu
    ośrodków miejskich?

    Może Cię to rozśmieszy, ale dla mnie taki Sosnowiec
    ze swoimi blisko 230 tys. mieszkańców, w takim położeniu,
    gdzie blisko jest do innych większych ośrodków jest właśnie
    dużym miastem.

    A jeśli chodzi już o ZG, to ciekawe jaki byłby procent osób,
    które szybciej odnalazły by na mapie Koszalin niż Zieloną
    Górę (niby liczba ludności podobna)?

    Dla Ciebie wielkie miasta to Warszawa, Łódź, Nowy Jork?

    --
    Koziorozec