PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing w Polsce - w fabrykach LG › Re: Mobbing w Polsce - w fabrykach LG
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mobbing w Polsce - w fabrykach LG
    Date: Wed, 24 Jan 2007 19:42:13 +0100

    W wiadomości news:1169636237.031304.4080@a75g2000cwd.googlegroups
    .com
    o...@g...com <o...@g...com> pisze:

    > -codziennie o 8 rano robi zebrania w każdej sekcji,takie zebranie
    > wygląda następująco-ustawia wszystkich moich ludzi w dwuszeregu
    Ciekawe, że oni na to pozwalają.

    > wzdłuż linii staje naprzeciwko po prostu krzyczy po Koreańsku do
    > nich,
    I oni stoją pokornie i tego słuchają?

    > -na takich zebraniach zapytuje mnie o absencję(dla niego jak ktoś
    > jest na urlopie wypoczynkowym jest równoznaczne z `N'-ką)
    Nie szkodzi. Jesteśmy w Polsce. Tu obowiązuje polskie prawo, a nie czyjeś
    widzimisię.

    > -gdy dowiedział się,że jedna z osób przebywa na chorobowym
    > powiedział do mnie-`masz ją zwolnić'
    Ciekawe, co autor mu odpowiedział?

    > -gdy dowiedział się,że 10% osób jest na urlopie wypoczynkowym
    > zapytał `czy bez tych osób sobie poradzimy' odpowiedziałem,że innym
    > dołożę dziś pracy i powinno być ok. to wtedy powiedział `to, po
    > co nam te osoby, jeśli bez nich sobie poradzimy'
    Ciekawe, co autor na to?

    > -w biurze potrafi kopnąć np. w kosz lub krzesło
    Myślę, że trzeba mu wyjaśnić, że jest to prostackie zachowanie. Może on tego
    nie wie?

    > -na spotkaniu z nadzorem potrafi powiedzieć 'wy musicie wywoływać u
    > swoich ludzi stres'
    Ciekawe, co ten nadzór na to?

    > Nie chcę by tak traktowano moich ludzi,chcę jakoś z tym walczyć,ale
    > niestety jestem sam ..
    Do tego trzeba się przyzwyczaić.

    > Czuję się bezradny i zastanawiam się nad odejściem z firmy,
    > ponieważ nie chcę patrzeć jak źle są traktowani moi ludzie,czuję
    > się za nich odpowiedzialny.
    Kitowanie. I dlatego chce nawiać?

    > Myślałem nawet o nagrywaniu `wylewnych' wypowiedzi dyrektora by
    > mieć jakiś dowód , ponieważ chcę coś z tym zrobić , choćby
    > pokazać wszystkim jak jest naprawdę
    No i dobrze, że autor pomyślał o tych działaniach.
    Teraz powinien je wykonać. Ale pewnie nie ma jaj, potrafi tylko lamenty
    wypisywać.

    --
    Jotte