PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobbing a nasze prawa ?Re: Mobbing a nasze prawa ?
  • Data: 2007-10-01 20:00:21
    Temat: Re: Mobbing a nasze prawa ?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " edyta" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fdqjht$6l0$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ktos moze juz mial "przyjemnosc" doswiadczyc mobbingu w miejscu pracy
    > od kogo ? Czy moze ktos zna przypadek wniesienie sprawy do sadu i jak ona
    > sie
    > skonczyla?

    Zakonczeniem wspolpracy. Z tym, ze ja patrze na to z "posredniego" szczebla.
    Analizujac (po kilku latach) rozne swoje zachowania wobec owczesnych
    podwladnych, moge je (przy wzglednej dowolnosci interpretacji)
    zakwalifikowac w ten sposob. Chociaz - z drugiej strony - "mocne zagrywki"
    stosowalem wylacznie po nocce zarwanej z powodu zamiatania pod dywan smieci
    przez "mlodych zdolnych wyszczekanych".

    Tyle, ze calosc dziala sie za wiedza i zgoda "gory". Nie to, zebym sie
    usprawiedliwial, ale model korporacyjnej struktury - moim zdaniem -
    wymyslono po to, zeby mobbing legalizowac. W razie czego po dupie dostanie
    "sredni szczebel"...

    Nie wiem, po prostu nie nie wiem, w ktorym momencie konczy sie motywowanie,
    a zaczyna mobbing. Badzmy szczerzy - przy zarabianiu pieniedzy - wazniejszy
    jest efekt niz emocje i uczucia osob, ktore go osiagnely. Jak ktos
    nieprzystosowany nalyka umijetnosci i wiedzy po czym pojdzie w budzetowke
    (standard w mojej branzy).

    Chociaz nie wiem, czy dalej nie stosuje mobbingu. Tydzien temu fizuczni
    przez dwie godziny pieprzyli sie samodzielnie z dwoma prostymi polkami w
    piwnicy, a pozniej w trzy godziny (ale juz z nadzorem) wykonczyli sciane
    szczytowa.

    Jakbym byl przy robieniu polek - zrobione byly by w pol godziny.

    sz.