PracaGrupypl.praca.dyskusje"Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty" › Re: "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"
    Date: Fri, 12 Jan 2007 18:24:01 +1300

    CZYŚCIWO wrote:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > A to jest bezsensowne działanie, bo przecież zwolennicy JKM, jak sama nazwa
    > wskazuje, są zwolennikami jego poglądów, więc uważają, że ma rację.
    > To tak jakbyś nawracał nimfomanke, pokazując jej "straszne" kształty
    > penisów.

    Ja nadal sympatyzuje z pogladami _gospodarczymi_ JKM, natomiast
    zachowania i poglady JKM nie zwiazane z gospodarka juz jakis czas temu
    doprowadzily mnie do uznania go za oszoloma. Ku swojej uldze zobaczylam
    jednak, ze to nie sa "poglady JKM", tylko poglady calej masy normalnych
    ludzi, ktorzy po prostu nie mieszkaja licznie w Polsce.

    Ktos w watku wspomnial, ze tych pogladow nie bylo jak sprawdzic w
    praktyce. Otoz zlikwidowanie panstwowego systemu emerytalnego,
    zniesienie cel, wolna konkurencje miedzy walutami na rynku krajowym i
    wiele innych rzeczy wprowadzila juz dawno Nowa Zelandia ( mala lista
    reform jest na http://nz.pasnik.pl/ref.html ). Z tego powodu JKM
    wielokrotnie mowil o NZ jako o kraju, w ktorym by zamieszkal, gdyby
    "powinnosc" go nie trzymala w Polsce i ta opinia miala jakis wplyw na
    to, ze wybralam sie do tego kraju.

    Poglady, ktore w PL sie okresla jako JKMowe, tu sa standardem - nie
    wiem, czy je zywi wiekszosc, ale sa powszechnie akceptowane jako jeden z
    "glownych nurtow", cos jak "popieram PO" w Polsce. Nikt ich tu nie laczy
    z bredzeniem na inne tematy rzeczy takich, jakie sie przydarzaja JKM i
    co ciekawe, poparcie dla wolnego rynku jest bardzo duze wsrod kobiet
    wybierajacych kariere zamiast rodziny, gejow i innych grup, na ktore JKM
    bluzga :).

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533