PracaGrupypl.praca.dyskusje"Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty" › Re: "Mikke odpłynął do krainy wieczne j głupoty" [OT]
  • Data: 2007-01-12 20:38:43
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wieczne j głupoty" [OT]
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 20:50:04 +0100, Piotr Hosowicz <a...@o...pl>
    w <eo8p2r$ldc$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > 1. "Misiu puszysty" to sobie mów do swojego TŻ-ta, cioto.

    Przepraszam cię, Misiu Puszysty, w sumie powinno być Misiu Puchaty, bo
    Puszysty mogłoby oznaczać, że uważam, że masz nadwagę, kochanego ciałka
    nigdy za wiele i te sprawy, mógłbyś sobie coś pomyśleć i naobiecywać.
    No więc przepraszam Cię, Misiu Puchaty, za nazwanie cię Misiem
    Puszystym, gdyż najwyrażniej w twojej podatawowej komórce społecznej,
    nie sankcjonowanej ślubem ze względu na i tożsamą płeć partnerów, nazwanie
    kogoś Misiem Puszystym stanowi rozpoczęcie gry wstępnej oraz deklarację
    bierności, co mogłoby ci zasugerować, że możesz być aktywny.
    Nic z tego, nie bedzie aktywności ani niczego, podrywaj kogoś innego.

    > 2. Grupa jest publiczna. Jak dla mnie to ty i reszta przygłupów może się
    > stąd wynieść, a ja zostanę.

    Grupa jest prywatna, łosiu, przeczytaj sobie kto ma hierarchię pl.*.

    > Pod warunkiem, że celem istnienia grupy jest to, żeby tu było jak
    > najwięcej dyskutantów. Zaglądnij, głąbie, do opisu grupy i przytocz mi
    > coś na ten temat, co tam znajdziesz.

    No na pewno nie ma tam tego, co usiłujesz robić.
    Nie ma niczego na temat nawiązywania homoseksualnych znajomości (od tego
    to jakieś alt.fan.piotr.hosowicz pewnie będzie), ani bredzenia o
    niegospodarczych poglądach jednego z drugim polityka albo felietonisty.
    Idź sobie na pl.soc.polityka, tak bedzie lepiej dla wszystkich, adresu
    nie bedziesz musiał zmieniać i takie tam.

    ja czyli jakub
    Revoke.