PracaGrupypl.praca.dyskusje"Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty" › Re: "Mikke odpłynął do krainy wieczne j głupoty" [OT]
  • Data: 2007-01-12 19:50:04
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wieczne j głupoty" [OT]
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@o...pl>

    <a...@o...pl>

    > Misiu puszysty, jesteś jeden, i od niedawna, a nas jest więcej, i
    > jestesmy tu dłużej.

    1. "Misiu puszysty" to sobie mów do swojego TŻ-ta, cioto.

    2. Grupa jest publiczna. Jak dla mnie to ty i reszta przygłupów może się
    stąd wynieść, a ja zostanę.

    > To kwestia optymalizacji i logistyki.

    Pod warunkiem, że celem istnienia grupy jest to, żeby tu było jak
    najwięcej dyskutantów. Zaglądnij, głąbie, do opisu grupy i przytocz mi
    coś na ten temat, co tam znajdziesz.

    --
    "Chcemy waszego dobra!" - powiedział lider
    socjaldemokratów. Zaniepokojeni obywatele