PracaGrupypl.praca.dyskusje"Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty" › Re: "Mikke odpłynął do krainy wieczne j głupoty" [ OT]
  • Data: 2007-01-13 12:56:02
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wieczne j głupoty" [ OT]
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Jan 2007 13:24:36 +0100, Piotr Hosowicz <a...@o...pl>
    w <eoaj5v$b0v$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > (...)
    > (...)
    >
    > Pogadaj o swoich obsesjach i fantazjach dot. bycia zaczepianym z
    > terapeutą, pedale. Nie musisz o tym przynudzać tutaj.

    Widzisz, to nie ja mma problem, ale ty.
    I najmniejszym twoim problemem jest zapewne podświadoma emisja swoich
    fantazji i potrzeb na przypadkowe osoby w Internecie.

    Twoim podstawowym problemem jest homofibia połączona z wypieraniem
    własnej homoseksualności, podobnie jak u twoich kolegów z partii
    rządzacej albo ich ex-młodzieżówki.

    Nie jesteś w stanie zaakceptować swojej orientacji, i dlatego czujesz
    odrazę do osób, które podświadomie (zupełnie niesłusznie) identyfikujesz
    jako tobie podobne.
    Zaakceptuj siebie, pójdź na jakąś paradę, zobaczysz, poznasz osoby,
    które zostaną twoimi przyjaciółmi.

    Bo to nie ja pierwszy wyskoczyłem z określeniem ciota, prawda?

    ja czyli jakub
    Revoke.