PracaGrupypl.praca.dyskusjeMaszyny zastępują człowiekaRe: Maszyny zastępują człowieka
  • Data: 2009-07-12 09:47:13
    Temat: Re: Maszyny zastępują człowieka
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Józek napisał:

    > Sekret tkwi w tym aby dać prace wszystkim kto chce pracować!

    No to zakładaj działalność i zatrudniaj.
    Na tym to właśnie polega. Ci którzy dają pracę to nie są jacyś mityczni
    obcy z innej planety ani bezosobowy rząd czy też inne dziwadła.
    To normalni ludzie, mają dwie ręce, dwie nogi, głowę i dylemat w życiu -
    z czego i w jaki sposób chcę żyć. Jedyna różnica między Tobą a nimi to
    to odpowiedź jakiej udzielili sobie na ostatnie pytanie.
    Ty czekasz aż ktoś (ale nie wiesz kto) ci da. A oni sobie biorą i przy
    okazji dają innym.