PracaGrupypl.praca.dyskusjeMacie jakis pomysl?Re: Macie jakis pomysl?
  • Data: 2005-03-06 22:38:51
    Temat: Re: Macie jakis pomysl?
    Od: "Arian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlubac w nosie, przeklinac, dobierac szerokosc spodni do ilosci paskow,
    > rozpoznawac druzyne pilki noznej po ksztalcie nosa ....
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    A zdziwilbys sie..Krzysiu i Czesiu uratowaliscie moj honor;) i za to Wam
    chwala:) A oprocz tego umie pomoc w naprawie motoroweru, zaopiekowac sie
    dzieckiem tez moge bo sam mam mlodszego brata, w majsterkowaniu tez cos moge
    pomoc bo troche sie tym interesuje...itp. A co do ulotek to moim miasteczku
    niesety wszystko juz pozajmowane:(

    Ale dzieki za wsparcie (coniektorym)

    Pozdrawiam

    Arian

    P.S. A tak na marginesie to nie chodze w spodniach typu "worki po ziemniakach":P