PracaGrupypl.praca.dyskusjeMacie jakis pomysl?Re: Macie jakis pomysl?
  • Data: 2005-03-07 08:12:20
    Temat: Re: Macie jakis pomysl?
    Od: "Mobistel" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak mialem:
    8-15 roku zycia pisalem kolegom zadania domowe i wypracowania w zamian za
    kaske albo za ołówki, gumki itp ktore pozniej sprzedawalem innym kolegom
    12 zbieralem truskawki przed wakacjami
    13 pracowalem w szklarniach
    14 gralem na weseleach
    od 15 roku prowadzilem pod szyldem rodzicow firme z uslugami muzycznymi i
    organizacja przyjec
    pozniej jeszcze pare innych prac w trakcie lo i studiow i teraz prowadze
    wlasne dg

    pomyslow i mozliwosci jest duzo ciezko powiedziec co bedzie dla konkretnej
    osoby dobre bo nie wiem jakie ma umiejetnosci
    poza tym liczy sie sposob na dostanie pracy
    mam kolege ktory w wieku 16 czy 17 lat chcac pracowac w wakacje z kolegami
    poszedl na gielde towarowa staneli na srodku poczekali 1,5 godziny nikt do
    nich nie podszedl wiec pojechali do domu ;)
    (BTW Luki pozdrowienia jesli czytasz te grupe)