PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatykówRe: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy iinformatyków
  • Data: 2006-07-28 00:55:59
    Temat: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy iinformatyków
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <4...@g...pl> Hikikomori San napisal(a):

    > Pszepraszm plosze pana, jush nie bendem sie z de_foe nasmiewwal ;)
    >
    > Odkryc indeksy? Hmmm... Ale mnie sie wydawalo, ze indeksy to dawno temu
    > odkryl jakis gość. A to de_foe ;)

    To teraz już wiesz, a teraz idź do kąta za seplenienie :D

    > No dobra, ponabijaklismy sie. Niemniej jednak uwazam, ze kazdy czlowiek,
    > ktory sam z siebie chce sie czegos nowego nauczyc zasluguje na szacunek.
    > Moze to skrzywienei jakies moje, ale uwazam, ze w PL troche malo ludzie
    > znaczenia przywiazuja do a) zdobywania wiedzy teoretycznej b) stosowania
    > teorii w praktyce. Wszystkim (wiekszosci) sie wydaje, ze praktyka i
    > rzeczy praktyczne to jest SEDNO SPRAWY. Ale... nie jest. Na co mi
    > "specjalista" od baz danych, ktory umie zrobic baze w MySQL ale wymieka
    > przy jakiejkolwiek innej bazie danych. Zmiana silnika i porazka? No i
> [...]

    Święte słowa. A jak już jesteśmy przy bazach danych, najlepszy wykład
    na jaki kiedykolwiek chodziłem na Politechnice to były "Bazy Danych 2 (BD2.A)"
    realizacja A dra Tomasza Traczyka w poniedziałki o 18:15 w gmachu "Elki".
    Rekomenduje każdemu kto chce się czegoś nauczyć. Niedość że wykład był
    prowadzony merytorycznie na bardzo wysokim poziomie, to jeszcze prowadzący
    rzucał dowcipem na prawo i lewo. Traczyk zostawia po sobie niezatarte wrażenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć