PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatykówRe: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
  • Data: 2006-08-03 10:12:02
    Temat: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>
    napisał w wiadomości
    news:Xns980FDF8F14CBAos46zamiencyfrymiejs@193.42.231
    .152...

    > Student musi od czego? zacz??. Nie zrobi? go od razu g?ównym
    > programist? :)

    > Porównuj?c z wynikami studentów z UW to z t? nauk? programowania nie
    > jest u nas
    > najlepiej :) Ja powiem tak, tam ucz? programowa? i daj? wi?cej podstaw
    > teoretycznych i praktycznych, u nas ucz? robi? projekty.

    Nauka nauką, ale pewnych podstaw trzeba się trzymać, może na początek
    panowie ustawią sobie kodowanie? Zdecydowana większość się tego tu
    trzyma (przynajmniej w tym topicu) i mówi to wam właśnie cieć
    komputerowy bez studiów będący jednocześnie administratorem AD.

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!