PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁowcy frajerów ???Re: Łowcy frajerów ???
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Łowcy frajerów ???
    Date: Tue, 09 Oct 2007 11:19:01 +0200

    > nie znam dokladnie sytuacji, ktora Cie spotkala, ale nieraz zdarzylo
    > mi sie wykonywac prosty projekt (np specyfikacje systemu) w ramach
    > testu rekrutacyjnego. Ze swojej strony tez przygotowywalem takie
    > cwiczenie kandydatom na pracownikow, nie widze wiec w tym nic
    > dziwnego. Ma to na celu wylacznie sprawdzenie umiejetnosci
    > praktycznych kandydata. Praktyczne wykorzystanie takiego opracowania
    > jest jednak zadne -> trafia do kosza. Kandydaci maja po prostu zbyt
    > mala wiedze o organizacji/jej systemach, by mozna te projekty w
    > jakikolwiek sposob wykorzystac.

    Ja z kolei słyszałem z zaufanego źródła o firmie, która zaprojektowała
    sobie pewien system, po czym prawie wszystkie klasy (w C++) zleciła w
    formie zadań dla kandydatów. Prawie, gdyż dosłownie kilka było
    kluczowych i niemożliwych do takiej realizacji - resztę jednak zrobili
    kandydaci za friko. Projekt się powiódł.

    Oczywiście nie oznacza to, że każdy test tak działa. Rzeczywiście,
    większość testów nie nadaje się do wykorzystania praktycznego. Sam
    zresztą przygotowywałem jeden test i aplikacja do napisania była zwykłą
    zabawką.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com