PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁowcy frajerów ???Re: Łowcy frajerów ???
  • Data: 2007-10-10 06:46:13
    Temat: Re: Łowcy frajerów ???
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I ta firma miala moze udostepnic dane potrzebne do wykonywania zadan
    > na stanowisku dyrektowa komus kto nie jest nawet pracownikiem ?
    Oczywiście
    Właśnie na takich stanowiskach nie trzeba mieć danych szczegółowych (w typie
    danych technicznych) aby "coś" zrobić.
    Wystarczą dane o wysokości obrotów, planowanych zmianach, poziomie marż
    (procentowym), kierunkach działania, liczbie pracowników, średnim
    wynagrodzeniu w firmie/działach, centrach kosztów i przychodów.Do tego lista
    produktów z analizą BCG, dane o sieci partnerów, cele, segmenty rynku w
    których planowana jest ekspansja.
    W zasadzie dane które nie są żadną tajemnicą i wiele firm wręcz je
    upublicznia.
    Z tego można wiele zrobić- każda firma doradcza weźmie za takie zlecenie
    sumę co najmniej 4 cyfrową.
    Jak juz kilka osób napisało, od tego jest okres próbny a ja niestety nie
    działam charytatywnie na rzecz podmiotów komercyjnych.
    --
    Jackare