PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁowcy frajerów ???Re: Łowcy frajerów ???
  • Data: 2007-10-10 20:10:02
    Temat: Re: Łowcy frajerów ???
    Od: "beno" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozmowa jak to rozmowa, w sumie nawet sympatyczniej niż przeciętnie. Pod
    > koneic pada propozycja ze strony potencjalnego pracodawcy żeby przygotować
    > na drugi etap materiał koncepcyjny opisujący pewne założenia strategiczne w
    > przedmioce którym miałbym się zajmować (stanowisko dyrektora).

    Mi sie wydaje naturalne, ze jesli zatrudnia sie osobe na stanowisku o duzym polu
    swobody dzialania (a zakladam ze o takim mowa), to trzeba miec pewnosc, ze ta
    osoba bedzie wiedziala co ze soba robic przez kolejne kilka miesiecy, bez
    koniecznosci jej ciaglego nadzorowania. Choc taka pewnosc naturalnie mozna
    zdobyc podczas rozmowy, to na pewno lepiej miec dokument, ktory sluzy jako
    podkladka dla siebie samego (ze podjelo sie dobra decyzje rekrutujac dana osobe)
    a takze jest to material w oparciu o ktory mozna weryfikowac wyniki pracy danej
    osoby po pewnym czasie.

    Moze to nie jest ten przypadek, ale jezeli ja byl zatrudnial np. dyrektora
    marketingu, to poprosilbym o pelna prezentacje zawierajaca mini media plan,
    harmonogram planowanych dzialan, planowany budzet itp. Chcialbym wiedziec, ze
    dana osoba ma pelna wizje sytuacji i potrafi sie zajac calym zagadnieniem, a nie
    tylko wybrana czescia.

    Swoja droga mysle ze wazniejsze od samych pomyslow moze byc umiejetnosc ich
    realizacji, ktora nie kazdy posiada. Nie wiem czy przyslowiowy "syn prezesa"
    postawilby np. slaniajaca sie firme na nogi, nawet jezeli dostalby najlepszy
    biznes plan na swiecie.