PracaGrupypl.praca.dyskusjeLepiej z buta czy przez Internet › Re: Lepiej z buta czy przez Internet
  • Data: 2005-01-27 21:34:09
    Temat: Re: Lepiej z buta czy przez Internet
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    karol kluska w news:j7liv01ii73pijlk3ja01vpgtl2g6ogpgm@4ax.com
    napisał(a):

    > spoko luz - kazdy sposob dobry

    Nie będzie krzyku, że po dziesięć firm na metodę nie ma? ;-)

    > zycze wszystkim powodzenia

    Przyłączam się do życzeń :-)

    pozdrawiam
    Greg

    P.S. Podpisałem umowę i... planuję jak podnosić swoje kwalifikacje. Po
    pierwsze dlatego, aby awansować. Po drugie, żeby w razie czego mieć większe
    niż obecnie szanse na rynku pracy. Po trzecie - na razie mnie na to stać.
    Wierzę, że dzięki temu postawię sobie któregoś dnia ten wymarzony domek z
    basenem :-) Znam takich, którzy dostali pracę i to im wystarcza. Jednak gdy
    ją stracą może być nieciekawie. O tym również należy pamiętać.