PracaGrupypl.praca.dyskusjeLepiej z buta czy przez Internet › Re: Lepiej z buta czy przez Internet
  • Data: 2005-01-28 16:29:41
    Temat: Re: Lepiej z buta czy przez Internet
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flyer w news:ctbtqv$57$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Wysyłałem e-mailem, pocztą, chodziłem, choć to ostatnie
    > faktycznie jest mało efektywne w sytuacji dużych firm,
    > gdzie nawet dotarcie do kadr nic nie gwarantuje

    No fakt - nie dodałem, że chodziłem tylko tam gdzie wiedziałem, że są
    przyjęcia. Ale znajomi próbowali w ciemno i znajdowali praktyki, pracę.
    Koleżanka poszła na zakupy, a wróciła z zatrudnieniem (zapytała w pewnym
    sklepie czy nie szukają czasem kogoś do pracy) ;-)

    > Z tym się zgodzę.

    Rozwinę jeszcze. Ktoś powie, że bardziej skuteczne jest osobiste wstawienie
    się w firmie. Poszukujący pracy drukuje kilkadziesiąt kompletów dokumentów i
    biega jak postrzelony po mieście - bez efektów. Ktoś inny nagle podpowiada,
    że większą skuteczność uzyskał dzięki sieci. Poszukujący siada więc przed
    ekranem i zaczyna rozsyłać na prawo i lewo swoje papiery. Ale też bez
    efektu. Bo trzeba z głową. Jednemu odpowiada taka metoda, drugiemu inna. Nie
    pamiętam już czy sam pytałem o to czy warto tak, czy siak... wydaje mi się,
    że nie. Wychodziłem z założenia, że jeśli coś mi odpowiada to próbuję bez
    względu na to jak moje szanse inni oceniają. Może jednak będę mieć
    szczęście.

    pozdrawiam
    Greg