PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!! › Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
  • Data: 2002-02-03 22:11:30
    Temat: Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    Od: Mlody <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Limfo wrote:

    [ciach - tutaj bo chciałbym krótko]

> [...]
    Jaruzelskiego procętową
    > Za duzo chcialbys dodac te dolary Gierkowe poszly na wlasnie na te
    > fabryki wiec nie dodawaj jeszcze raz koszty wybudowania fabryk, bo nie
    > pozostanie mi tylko uderzyc sie w piersi i przyznac ze w 79 roku matka
    > kupili mi i bratu kilogram bananow i za to te dlugi.

    Ty dodajesz zyski, ja odejmuję wszystkie koszty do wykazania salda.

    > Chcialbym przypomniec ze klub paryski i londynski darowal nam 40%
    > dlugu Gierkowego za kadencji Walesy (notabene splacanego min weglem
    > jak i fiatami 126p). skad wiec obecny dlug ???

    Długu zagranicznego, a mi chodziło o wykazanie, że istniał wewnętrzny i to większy
    niż teraz. Obsługa
    wewnętrznego też kosztuje i było to jedno z większych dziedzictw tamtych czsów.

    > Wiec po kolei sam znajdujesz wreszcie powody naszego zadluzenia.

    Przyczyny naszego zadłużenia obecnego potrafię wymienić, ale chciałem pokazać, że
    dotyczą one również
    czasów dawniejszych.

    [ciach]

    > Hmm problem polega na tym ze piszac ta odezwe dokonales
    > najpopularniejszego ze skrotow - zwalic na Gierka a jak sam sobie
    > dowiodles na nasz kryzys zlozylo sie wiele czynnikow a nie sp. Gierek.

    Wydaje mi się, że zaszło pewne nieporozumienie. W moich wypowiedziach NIE WSKAZYWAŁEM
    długów PZPR jako
    głównej przyczyny obecnych problemów. Ktoś podał za wzór czasy Gierkowskie, a według
    mnie to żaden wzór i
    o tym pisałem, bo według mnie to więcej szkód niż pożytków. Za te szkody płacimy.
    Sprawą dyskusyjną jest
    oczywiście w jakim stopniu ma to wpływ na obecną sytuację. Biję się w pierś, że
    dopiero teraz zauważyłem
    o co Ci chodzi. Jeśli chodzi o wpływ na obecną sytuację to zgadzam się z Tobą, że
    istnieją ważniejsze
    problemy i nie musiałem sobie teraz tego udowadniać.

    Pozdrawiam.
    Paweł