PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!! › Odp: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
  • Data: 2002-02-03 00:19:16
    Temat: Odp: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik antispam <a...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3dtvu$lg3$...@n...tpi.pl...
    > To co Ty proponujesz jest w 100% słuszne tylko, że....... to nie chce
    > działać w tej "szerokości geograficznej" (i długości ...)
    > Bojkot wyborów hm....
    > No można, tylko co przez to uzyskasz... pojdą ci, którzy pójdą (nawet
    > żenujaco niewielu) a ty, ja i wielu innych - ambitnie będziemy "głodowali"
    > kolejne lata, patrzyli na nieszczęście tego narodu. Któremu, jakże
    > skutecznie kolejne elity w swoim dance macabre - obiecują, poklepują po
    > plecach, a on - durny - od pokoleń, z nadzieją - patrzy w stronę
    > "zachodzącego" słoneczka...
> [...]

    Witam!!
    To mnie pytają :-)))
    Nie zrozumiałeś, ja nie proponuje Ci abyś nie szedł na wybory.
    Tylko abyś KRZYCZAŁ ze na nie pójdziesz, jeśli nie zostaną spełnione
    określone warunki. Czy czujesz różnice???To czy głosowałeś czy nie i jak
    głosowałeś nie ma znaczenia (dzisiaj przy takich układach) co najwyżej
    zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami za powtórne głosowanie.
    Co politycy mówią o tych co nie poszli do urn wyborczych???
    Czy zdajesz sobie sprawę jak duży jest to elektorat......60% przy umiejętnym
    nagłośnieniu + ~~15%, czy odważył by się ktoś powiedzieć że to ,,bezmózgie
    lenie" itp. I to jest jedyna broni, Głosowałeś, czy możesz odwołać lub
    zmienić wybór??
    Józek