PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV w jednym pliku?Re: LM i CV w jednym pliku?
  • Data: 2006-01-10 21:31:38
    Temat: Re: LM i CV w jednym pliku?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Toudi Mordolek POLSKA Ltd. napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Zastanawiam się nad następującym problemem: gdy wysyłam aplikację, w
    > której ma się znaleźć list motywacyjny i CV to w/g mojego pojmowania
    > spraw najpierw powinnien zostać przeczytany list motywacyjny (na czym
    > też może mi zależeć w danym przypadku) a dopiero potem CV.
    Jeśli jest tak naprawdę, to pracodawca sam sobie otworzy list mot. jako
    pierwszy. Daj mu zatem wybór i zapisz dokumenty w dwoch plikach.

    > albo wysyłając jeden plik w którym
    > pierwsza strona to LM a druga to CV.
    Elektroniczny zlepek dwóch osobnych dokumentów w jednym pliku to
    utrudniający czytanie dziwoląg. Nie kombinuj. W najlepszym wypadku
    wywolasz niemiłe zdziwienie czytajacego. W najgorszym...

    pozdrawiam
    m.