PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV w jednym pliku?Re: LM i CV w jednym pliku?
  • Data: 2006-01-11 13:14:59
    Temat: Re: LM i CV w jednym pliku?
    Od: "Toudi Mordolek POLSKA Ltd." <mordolek@nie_ozon.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Jan 2006 02:43:25 +0100, df <x...@y...zz> napisał:
    > a w jakim formacie najlepiej te dokumenty wyslac? .doc, .pdf?
    > uzycie czegos co sie nie otwiera po 1 kliknieciu, albo wyglada
    > koszmarnie bo ktos ma starsza wersje ofisa pewno kwalifikuje kandydata
    > do odsiania ;)

    Ja z racji branży (IT) mam ten wybór ułatwiony: tylko PDF, jeżeli
    potencjalny pracodawca nie wie co to jest i jak to otworzyć to sorry, ale
    chyba nie mamy o czym rozmawiać.

    A tak ogólnie to dziękuję wszystkim za opinie. Mimo różnicy zdań
    sprowadziliscie mnie na ziemię: CV trzeba przygotowywać _bardzo_dokładnie_
    pod konkretną ofertę - to samo stanowisko w poprzedniej pracy należy
    odpowiednio "naświetlić" w zależności o posadę, o którą się ubiegamy.
    Trochę z tego podwójna robota, bo zamiast w CV przedstawić suche fakty a w
    LM poprzekonywać do siebie z CV wychodzi zszablonowany LM.

    Pozdrawiam,
    --
    Toudi Mordolek POLSKA Ltd.